مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 11:502023-07-08اقتصادي

ارتباط بین دانشگاه و صنعت تقویت شود 


باید  از امروز به فکر تربیت نیروهای جوان جایگزین باشیم و در راستای تحقق شعار سال جاری به دنبال ارتباط تنگاتنگ بین صنعت و آموزش بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، پرویز خالقی صبح شنبه در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان، گفت: دستگاههای مرتبط با صنعت و آموزش، نظیر صمت، آموزش فنی و حرفه ای، تعاون، کار و رفاه اجتماعی باید به محض آغاز عملیات اجرایی طرح های احداث واحدهای صنعتی به فکر پرورش نیروهای زبده باشند.

وی ابراز داشت: باید برنامه ریزی شود تا به هنگام بهره برداری از این واحدها، مشکل کمبود کارشناس فنی نداشته باشیم.

فرماندار زنجان گفت؛ با وجود مهارت آموزی افراد در دوره های مختلف فنی و حرفه ای در اغلب موارد شاهد کمبود نیروی متخصص در صنایع بومی هستیم.

خالقی بر لزوم آتیه نگری ادارات حوزه صنعت و اشتغال در زمینه تامین نیروی انسانی در صنایع تاکید کرد و گفت: باید نسبت به شناسایی و احصای نیروهای بازنشسته طی سالهای آینده برنامه ریزی شود.

وی افزود : باید از امروز به فکر تربیت نیروهای جوان جایگزین باشیم و در راستای تحقق شعار سال جاری به دنبال ارتباط تنگاتنگ بین صنعت و آموزش بود.

فرماندار زنجان تاکید کرد :برای جلوگیری از مسائلی چون نبود متخصص و نیروهای کاربلد در عرصه صنعت، باید با شتاب بیشتری به سمت هدفمند کردن دوره های مهارت آموزی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتباط بین دانشگاه و صنعت تقویت شود 

ارتباط بین دانشگاه و صنعت تقویت شود